Ki lapul a sorok mögött?




Beus vagyok, üdv az én kis világomban!  🌍


Rövidre fogom a bemutatkozást, hisz nem én vagyok a lényeg.. az írásaim alapján úgyis jobban megismertek majd. 😊
  • Pedagógiát tanulok a BBTE masorvásárhelyi kirendeltségén
  • Évek óta szenvedélyem az írás 
    ( legyen az epika vagy líra ) .
  • A marosvásárhelyi VIFI ificsoport vezetője vagyok, emellett pedig még 2 közösség tagja.
  • Igyekszem úgy élni, hogy az Istentől kapott sok-sok szeretetet átadjam a körülöttem levő embereknek. 
  • Pozitivitásom abból fakad, hogy minden nehéz helyzetben megtapasztalom Isten gondoskodását, és segítségét.        

   Mért kezdtem el blogot írni?

  1.  Az imént már említettem: nekem az írás, szenvedély. Van aki sportol, van aki csokit eszik.. Én írok. 
  2.  Szeretek megosztani tapasztalatokat az életemből, főleg, ha ezzel másoknak is segíthetek. És, ha megtehetem, akkor miért ne? :)
  3.  Azt hiszem ennyi lenne a 2 nyomós okom. Segíteni másokon, miközben azt csinálom, amit szeretek. Ez úgy az életem legfőbb célja mint ember, és mint leendő pedagógus.


Hát akkor vágjunk bele! Köszönöm, ha velem tartasz. 

2016.dec.28.

Frissítve: 2019.aug.04

Megjegyzések