Én kérdeztem - Ők válaszoltak



A Vásárhelyi Ificsoport idén lesz 8 éves. 1 évvel ezelőtt, hosszú gondolkodás után úgy döntöttem, hogy igent mondok a felkérésre, és elvállalom a csoport vezetését. Erről a szolgálatról és a tapasztalataimról szerettem volna mesélni nektek. Fel is tettetek néhány kérdést, és én megkértem a VIFIseim, hogy ha szeretnének, írjanak néhány gondolatot arról, hogy mit is jelent nekik ez a közösség. Miután elolvastam a válaszaikat úgy döntöttem, ez megér egy külön posztot. Az ők gondolataikból talán sokkal többet beleláttok a közösség életébe, mintha csak az én szemszögemet írnám le. Természetesen arra is sok kerül majd.


De először nézzük meg, mit válaszoltak ŐK


MIT JELENT SZÁMODRA A VIFI? 

➤ Számomra a Vifi egy csoda. Amióta tagja vagyok ennek a keresztény közösségnek azóta könnyebben megy minden. Sokkal boldogabb, lazább és magabiztosabb vagyok. Értékelem az apró dolgokat, látom a csodát a mindennapjaimban, amit ezelőtt sajnos nem vettem észre. És így egyik napom sem átlagos. Megváltozott a gondolkodásmódom, az életfelfogásom. Ebben a közösségben nyíltan lehet beszélni bármiről, amit egy baráttal nem igazán lehet, Minden csütörtökön más-más vagány téma vár minket és mindig valami plusszal megyünk haza. Nekem mindig ifi után olyan jókedvem van, feltöltődök testileg lelkileg. Még most sem hiszem el,hogy mindez velem történik. Nagyon hálás vagyok Istennek. Köszönöm Istenem amiért megmutattad számomra a megfelelő utat. (S.A.)

➤ Amióta a Vifi tagja vagyok teljesen megváltozott az életem! Minden megoldatlan problémára választ találtam és megtanultam, hogy "Istennel semmi sem lehetetlen..." (I.S.R.)

➤ Számomra a Vifi egyfajta mentőmellény. Kihúzott már mélypontokból, kimentett akkor, amikor betelt a pohár. Isten szeretete és egy fantasztikus közösség az, ami szorosan ideláncol. Egy hely, ahol fiatalok tanítanak fiatalokat az Úrról. Felejthetetlen minden ima, minden mosoly, minden pillanat ami itt történik. Egyszerűen csodálatos! (G.O.) ➤ Én azért szeretem a Vifi-t, mert ennek a közösségnek a segítségével kerülhetem közelebb a jó Istenhez. Nagyon hálás vagyok az ifiben levő emberekért, mert mindig a segítségemre vannak/voltak.Az ifiben mindig meghitt dicsőítések vannak, van amikor a könnyem is kicsordul.Mindig jó beszélgetések alakulnak ki, és a témák is olyanok, hogy mindenki, ha egy keveset is, de hozzá tud szólni.Én nagyon hálás vagyok az ifiért, és kérem a jó Isten áldását a kis, de egyre jobban növekedő közösségünkre! (M.A.)

➤ Ami a Vifiben igazán szuper az a tűz, amit Istentől kaptunk a szívünkbe és amivel alkalomról alkalomra ösztönözzük egymást. Ez a közösség fiatalos, vagány és hangulatos. Csodálatos, ahogy egymást vezetjük a hitben. Igazi testvérekre találtam itt. (Cz. A.)

➤ Ez a közösség megmutatta azt, hogy együtt, a barátaiddal is tudod áldani, dicsőíteni az Urat. Sok új embert ismertem meg, illetve úgy érzem, hogy általuk jobban megismerhettem önmagamat, illetve Istent. Hálás vagyok ezért. (T.R.T.)

➤ A Vifi közössége tele van Isten örömével, értékes, alázatos emberekkel, nevetéssel és jókedvvel, hiszen Isten jelenléte árad mindenkiből. Általa gazdagabbnak érzem magam, közelebb hoz az Úrhoz. Amikor Istent távolinak érzem és egyedül vagyok, akkor itt megtapasztalhatom Jézust, mert azt érzem hogy az összes bűnömtől eltekintve, odalép és átölel, biztonságot nyújtva. ltt Isten szeretetét érzem az embereken keresztül, a szoros ölelésekben és a meleg beszélgetésekben. Minden tagban, különleges módon jelen van Isten, az Ő keze munkálkodik. Nagyon jó érzés ide tartozni, hálás vagyok az Úrnak érte! (S.H.)

➤ Hogy mit jelent a VIFI számomra? Egy olyan kis gyógyszert amit csütörtökönként nyújt Isten feléd és azon veszed észre magad, hogy egyszerűen függő lettél! Csak nyitott szívvel kell elfogadd ezt a gyógyszert és jókedvet, sok mosolyt, nevetést, őszinte megosztásokat, csúcsszuper barátokat, lelki feltöltődést és egy személyes találkozást kapsz Istennel. Hát kell ennél több?:) (F.B.)

➤ #istenifiatalok (Cs.E.) 






Megjegyzések