Ki írja életünk történetét?

Tudod, hogy mi a Te Eredeti Történeted? Csak élsz egyik napról a másikra, vagy a napjaid értékes pillanatokkal vannak tele? Én sokáig próbáltam a saját kezembe venni az irányítást, próbáltam mindent görcsösen megoldani és a saját erőmre hagyatkozva mindenből kihozni a lehető legjobbat. Mindent úgy, ahogy nekem tetszett. Próbáltam megírni az életem történetét.

Az elmúlt héten részt vettem az Ő az út és a Keresztirány által szervezett Eredet(i) történet táborban. El tudom mondani, hogy új emberként tértem haza. Elvárásom nem volt, viszont azt gondoltam, hogy valami sablonos tábor lesz, beszélnek Istenről, a Bibliáról, az élet nagy dolgairól és 6 nap után mehetünk is haza. Nem számítottam arra, hogy különös hatással lesz majd rám több szempontból is. Elsősorban, csodálatos embereket, barátokat ismertem meg a résztvevők személyében. A kiscsoportos beszélgetések pedig sokkal többek voltak, mint valami felszínes erőltetett kommunikáció ; nem kellett megjátszanom magam, felvállalhattam a gyengeségeimet és nem kellett attól félnem, hogy ellenem fordítják azokat. Igazi, őszinte, csodálatos lelkű barátokkal gazdagodtam, akik hasonlóan hozzám, nem tökéletes emberkék, mégis sokat tanulhattunk egymástól, egymás hibáiból és sikereiből. A szívembe lopták magukat.
Másodsorban, lehetőségem volt arra, hogy átadjam Istennek az irányítást. Ezt már többször megtettem, de ez az döntés, ez az Igen nagyobb volt, mint az összes eddigi összetéve. Ez az Igen őszinte volt, és hatalmas. Hogy miért tettem ezt? A hét során meggyőződtem arról, hogy Eredeti történetem, csakis akkor lesz, ha megengedem Istennek, hogy Ő írja, hogy együtt írjuk. Ebben az is benne van, hogy elengedem azokat a dolgokat és meggyőződéseket, amikhez ragaszkodok. Elengedem a terveimet, az álmaimat, és megkérdem, hogy mi az Övé, Ő mit és hogy szeretne. Bízni abban, hogy Isten látja a teljes képet, látja az életem teljes egészében. A múltat, a jelent és a jövőt is. Bízni abban, hogy minden a legmegfelelőbb időben történik, legyen az jó vagy rossz. És elfogadni a rosszat. Tudni, hogy azt nem Isten írja bele történetbe, de át tudja írni úgy, hogy az számomra a legjobb legyen. Minek próbáljak mindent egyedül, görcsösen megoldani, mikor csak annyit kell tennem, hogy átadom az életem Teljes Sztoriját Istennek, hogy Ő írja meg, Ő oldja meg, és Ő áldja meg?! 
Megerősödtem abban, hogy Isten miért teremtett nőt és férfit, és hogy mi a szerepem Nőként ebben a világban, és nem utolsó sorban a jövendőbeli családomban feleségként és anyaként.
Most már nem akarom, hogy minden úgy alakuljon, ahogy én szeretném, ahogy nekem tetszik. Azt akarom, hogy Isten írjon bele sok-sok váratlan fordulatot az életembe, az Eredeti történetembe. Élhetnék másképp is, de az már nem lenne Eredeti. Te is szeretnél egy vagány életet, amiben minden egyes pillanat a javadra válik, amiben minden egyes pillanat áldás? Add át Istennek az írószert! Csodát varázsol az életedből. Ezt hallgasd meg 🎵

És mivel az elmúlt hét nagyon sok változást indított el bennem, kezdem is azzal, hogy megváltoztatom az oldal nevét Eredeti tükörképre. Amint a Facebook elfogadja, ott is látható lesz a módosítás. Az Eredeti, gondolom a fentiek alapján érthető, a Tükörkép pedig egy olyan tükör, amit saját magamnak tartok, de amit mások is láthatnak belőlem, Istenből, de saját magukból egyaránt ; tükör rólam, Istenről, önmagunkról - ami csak akkor Eredeti, ha Isten szemén keresztül nézünk bele.



Megjegyzések